پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 457
نویسنده : Alireza

 

داشتن یک دیوارآتش خوب امروزه می تواند درصد بالایی از فایل های مخرب را از بین برده و در مقابل حملات مختلفی که به یک سیستم رایانه ای می شود مقاومت کند. Firewall ها که امروزه بیشتر بسته های امنیتی حداقل یکی از آن ها را با خود به همراه دارند جز اصلی ترین موارد امنیتی هستند که در سیستم به آن ها اهمیت داده می شود به طوری که اگر دقت کنیم از قدیمی ترین ویندوزها حداقل نام Firewall وجود داشته حتی اگر آنقدر قدرت مقابله با حملات مختلف را نداشته است.
Outpost Firewall Pro نام بسته امنیتی است که به کاربران امنیت را از طریق فایروال یا همان دیوار آتش هدیه می دهد. این دیوارآتش قدرتمند که به صورت کاملا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده دائما در حال چک کردن سیستم و ارتباطاتی است که با بیرون از رایانه به شکل های مختلف نظیر اینترنت و یا شبکه صورت می گیرد و به واسطه همین چک کردن مداوم هرگونه حمله ای را تشخیص خواهد داد و برای مقابله با آن هم اقدام سریع خواهد نمود.
استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد چرا که شرکت سازنده یعنی Agnitum در نسخه ی جدید از تکنولوژی بسیار قدرتمند و البته جدیدی به نام IDS یا همان Intrusion Detection System استفاده کرده که تمامی ورودی ها و خروجی ها در ارتباطات را به صورت کامل چک و هرگونه اطلاعات مزاحمی که کشف شود را به سرعت حذف و نابود خواهد ساخت. مبارزه با انواع فایل های مخربی که ممکن است به همراه ایمیل ها برای کاربران به منظور اهداف مختلف ارسال شوند بخش دیگری از قابلیت هایی است که در نرم افزار Outpost Firewall Pro تعریف شده است. این نسخه از نرم افزار جز قدرتمندترین دیوارآتش هایی است که در دنیای مجازی نرم افزارها وجود دارد پس شما که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می دهید می توانید هفتمین نسخه از این ابزار را دریافت کرده و با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



دیوار آتش قدرتمند Ashampoo FireWall Pro v1.14
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 568
نویسنده : Alireza

 




















یکی از محصولات امنیتی شرکت Ashampoo دیوار آتش قدرتمند این موسسه نرم افزاری است. دیوار آتش ها یا همان Firewall ها یکی از نرم افزارهایی هستند که در بخش تامین امنیت می توانند نقش فوق العاده مهمی را ایفا کنند. نسخه های مختلف ویندوز همیشه یک Firewall را با خود به همراه دارند اما مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به آن ها گرفت عدم پایداری و امنیت ضعیف در مقابل حملات هکرها است که به سادگی از آن عبور می کنند و به همین دلیل هم هست که شرکت های نرم افزاری برای تامین امنیت کاربران اقدام به ساخت این ابزارها می نمایند.

Ashampoo Firewall

که یک دیوار آتش فوق العاده قدرتمند محسوب می شود می تواند امنیت پایداری را برای کاربران در مقابل حملات هکرها به وجود آورد. این نرم افزار که در دو نسخه Free و Pro ارائه می شود می تواند دائما سیستم را مورد بررسی قرار داده و ورودی و خروجی اینترنت را با پهنای باند مقایسه و به صورت کاملا مدرن سیستمی امن را به همراه آورد. Ashampoo Firewall می تواند به کاربران این قابلیت را دهد که هر نرم افزاری را که مایل به اتصال آن به اینترنت نیستند از دسترس خارج نماید تا فقط به صورت محلی قایل بهره برداری باشد. تنها با یک کلیک ساده در این نرم افزار امنیت با دیوار آتش فراهم خواهد شد.  

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



بازدید : 534
نویسنده : Alireza

 
















قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . دارای سیستم کشف حملات - مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است . این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی کردن هویت شما در اینترنت -Attachment Quarantine - این بخش نرم افزار از شما در مقابل Attachment های Email شما که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باد محافظت به عمل می آورد.ر نظر گرفتن فعالیت های شبکه ای - تمامی اتصال هاییی که بین شما و یک سیستم دیگر در اینترنت و یا شبکه LAN صورت گرفته است را نشان می دهد . این بخش کوچک شما را از تمام اتصال های اینترنتی آگاه می سازد و به شما امکان آن را می دهد تا اتصال های ناخواسته را متوقف نمایید .

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد